Tuesday 15 April 2014

Testimoni Ostematrix ;)

Assalamualaikum..sempena bulan PROMOSI Ostematrix ni, lin nak share testimoni oleh Puan Azie Suhaimi. Alhamdulillah dengan izin Allah, kesakitan yang ditanggung oleh puan ni dah takda selepas terpaksa menghadapinya hampir setahun.

“Hi...sy nak share testimoni mengamalkan Ostematrix...lepas habis berpantang, setiap hari saya kena pi ambil baby saya dirumah babysitter..naik tangga turun tangga..sampai umur 5 bulan, baby semakin debab dan berat..tangan kanan saya terseliuh semasa nak dukung baby saya..saya pi urut, x jalan.tangan makin sakit..kena buat kerja dgn tangan kiri je...hampir setahun menderita sakit tangan ni...tp lepas ambil ostematrix, hampir 2 bulan lebih jugaklah, Alhamdulillah tangan dah takde sakit langsung..dukung anak pun pakai sebelah tangan je skrg.. I love Shaklee.
shaklee adalah bahan semulajadi, jadi ia mengambil masa untuk mendapat kesan positif. Just teruskan dan berdoa agar dapat kesan positifnya”


Puan Azie Suhaimi



Beli 6 PERCUMA 1

COD Shah Alam, Unisel, UiTM
sms/watsapp 017 9399 084

No comments:

Post a Comment