Tuesday, 3 December 2013

AZAM TAHUN BARU NAK KURUS????


Vitamin Ajaib untuk KURUS??

=ESP+ALFAFA+LECITHIN

Tahun baru dah nak dekat..ada sebulan je lagi..Lin pasti RAMAI yang ada AZAM untuk TAHUN BARU ni kan..mesti ada yang nak KURUSKAN BADAN kan..kan??kan??hehehe
Dulu setiap tahun pun itu la azam Lin..nak kuruskan badan.Macam-macam produk Lin dah cuba (tak payah senaraikan kat sini ye.sebab banyak sangat..dari yang mahal sampailah yang murah).Selepas dah habis belajar,mula bekerja berat dah mula turun..dari 74kg sekarang jadi 64kg..ambik masa selama 2 tahun...suka sangat!!!dan sekarang Lin dalam proses MENURUNKAN lagi berat badan..kalau boleh nak jadi 58kg ke...GO LIN GO!!!...hehehe..Sekarang ni Lin adalah PENGGUNA SHAKLEE.Lin amalkan ESP/Cinch+Alfafa+Lecithin.

Kenapa kena amek ketiga-tiga ni???

     ESP

1.       Mengoptimumkan penyerapan nutrien lain
2.       Membekalkan tenaga berpanjangan, kurang rasa  lapar walaupun anda berpuasa!
3.       Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, kulit terasa lembut hanya selepas 2 minggu mengunakannya.
4.       Mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot
5.       Tiada pengawet, perasa, pemanis tiruan, rasa asli soya dan vanilla
6.       1 hidangan ESP bersamaan 2x daging, 4x telur, 12x susu rendah lemak
-   
L     Alfafa
-    
※           1.   mencuci usus bagi membuang toksik
※           2.   mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
※           3.   membantu masalah penghadaman dan pencernaan
※           4.   melegakan sembelit


L  Lecithin

※       1. membakar lemak berlebihan di dalam badan
※       2. mencantikkan kulit
※       3. melembutkan najis,melembabkan usus serta meleraikan toksin 



SET KURUS YANG DICADANGKAN

h          SID SHAKLEE Anda
            Azlinda Hashim
            910938
          sms/watsapp 017 9399 084
c