Tuesday, 13 May 2014

Herb-Lax-Julap Lembut

Semalam hari cuti sempena Hari Wesak mesti makan macam-macam kan? Lagi-lagi kalau keluar jejalan, cuci-cuci mata tengok barang-barang best, cuci-cuci mata tengok orang ensem (ooppssssss!), mesti mata tu tertancap gak kat segala jenis makanan kat luar tu kan. Al-maklumla..Malaysia ni KAYA dengan pelbagai jenis makanan. Nak makanan Itali pun dah tak payah nak ke Itali lagi dah..huahuahua..DIET???opkos ke laut kan??Lagi-lagi kalau keluar dengan kawan-kawan..takdenya nak diet-diet sume ni..kena gelakkan lagi ada la kalau cakap diet kan..Maka disini Lin nak bagi jalan untuk 'mencuci perut' anda yang dah penuh tu..berlemak-berkalori-berdonut-berkek-berkfc-berJohnny-berSecretRecipe..jom kita singkirkan..kikikiki


Kenapa nak kena cuci perut tu? Perut tu adalah sebahagian sistem penghadaman. Jadi, sila awasi Sistem Penghadaman anda kerana setiap sel,tisu dan organ di dalam tubuh anda amat bergantung kepada sistem penghadaman yang sihat. Penting kan tu...pernah tak rasa perut penuh?sebu?pastu mula la malas nak buat kerja..tak larat..mual la..oleh itu, sekali-sekala laburlah sikit untuk menjaga sistem penghadaman kita ni.


Bagaimana????


Jom ber-Herb-Lax untuk menyokong pelawasan yang teratur.
Terdiri daripada
9 jenis herba semulajadi.

*julap lembut untuk kegunaan sekali-sekala
*menggalakkan tindakan pembersihan yang lembut bagi membantu proses semulajafi tubuh  badan.
*pembersihan najis yang tersekat
*membantu masalah sembelit




Wahhhh..telan 4 biji sebelum tido..esok pepagi lepas 'melabur' rasa BEST je..kempis gitu perut..


Nak cuba cuci perut?
sms/watsapp 017 9399 084