Thursday, 6 February 2014

D.I.Y----mampu ke nak buat sendiri ni??

Assalamualaikum dan Salam Jumaat

Wah..rasanya tahun 2014 ni tahun yang SIBUK..ada beberapa majlis penting nak berlangsung..In Sha Allah..Harap segalanya berjalan lancar dan dipermudahkan dengan bantuan semua orang. Memang nak kena D.I.Y sebab nak berjimat..hehehe..al-maklumla..nak pakai duit lebih banyak untuk majlis seterusnya pulak.

Nak kena shorlistkan apa yang D.I.Y untuk Majlis Tunang

1) Hantaran tunang
    (dulang dah beli...bunga-bunga belum lagi..barang-barang pun belum beli lagi)
2) Baju majlis tunang
    (dah hantar tailor...kain sari..beli murah-murah sangat masa SALE musim Deepavali kat Mydin..
     JIMAT lagi)
3) Veil tunang
     ( nak pakai halfmoon..hiasan atas kepala nak kena cari kain lace pastu tepek sendiri..wahhh..gegeh!)
4) Mini pelamin
     (tema warna Peach + Coklat..hiasan nak pakai Crepe Paper)
5) Mekap
     (cam nak mekap sendiri je..JIMAT...nak natural je..NATURAL BEAUTY kataku ;)
6) Goodie Beg
     (apa nak letak dalam ni ye??sapa ada cadangan..leh la gitau lin)
7) Bunga tangan
     (kenapa nak ada bunga tangan ni?)

In Sha Allah mampu..sempat merujuk beberapa blog, laman web dan juga Majalah Pesona Pengantin.Banyak maklumat dapat daripada sumber-sumber ni.Rambang mata sebenarnya bila tengok ni sume..rasa cam sume nak buat..huhuhuhu



Save the Date


Kain sari saya yang MURAH AMAT..i like!


Tu hah..majalah Pesona PENGANTIN..sumber rujukan


Sempat iklan sekejap bawah ni..hehehe

Nak pastikan bertenaga dan cergas sepanjang hari?
Lin amalkan SET PREMIUM Shaklee

P/s: Bulan ni PROMOSI Vita-Lea, cepat gitau kalau rasa nak dapatkan harga PROMOSI ye


COD Shah Alam, Unisel,Uitm
sms/watsapp ke 017 9399 084
PERCUMA Jadual Pemakanan Vitamin serta Konsultansi
Tak rugi,tapi untung